Az eHÁZzal sosem volt ilyen egyszerű a társasházkezelés.
Ismerje meg szolgáltatásainkat!

eHÁZ SZOFTVER

Az eHÁZ egy teljes egészében felhő-alapú rendszer, mely annyit jelent, hogy használatához nem szükséges semmilyen plusz szoftver, vagy hardver beszerzése.

eHÁZ ADATFELTÖLTÉS

Az eHÁZhoz ingyenes adatfeltöltés szolgáltatást is biztosítunk, azaz a rendszerre való átálláskor valamennyi társasházi adatot – álljon az rendelkezésre bármilyen formátumban – díjmentesen felrögzítünk ügyfeleink számára.

eHÁZ SZÁMLÁZÓ

Az eHÁZ szoftver része a NAV-kompatibilis saját számlázó rendszer, mely 2020. novemberétől direkt NAV-tól való számlalekérdezés funkcióval egyszerűsíti a számlák nyilvántartását.

eHÁZ MOBIL APP

Az eHÁZ felülete mind társasházkezelők, mind lakók számára mobilon is elérhető az Google Play, vagy Apple Appstore áruházakból ingyenesen letölthető eHÁZ alkalmazáson keresztül.

eHÁZ KÖNYVELÉS

Az eHÁZ felhasználók számára integrált, napi könyvelési szolgáltatást is kínálunk, mely külön opcióként érhető el havidíjas formában, vagy egyedi megállapodás keretében vásárolható meglévő szolgáltatáscsomag mellé.

eHÁZ BLOCKCHAIN

Az eHÁZban kezelt tárasházi ingatlanokkal kapcsolatos tevékenységek Stellar-alapú blokklánc-alapú hitelesítéssel igazolhatók, mellyel az eHÁZ Magyarország első blokchain-hitelesíett ingatlannyilvántartása.

eHÁZ POSTA

Az eHÁZban lehetőség nyílik valamennyi felhasználónk számára, hogy az általa kiválasztott iratok normál, ajánlott, vagy tértivevényes postai feladásait automatizálja, mégpedig oly módon, hogy az egyes nyomtatási, borítékolási, postaköltségeket az ide kattintva elérhető ártáblázat alapján rendszerünk a ház részére számlázza ki.

eHÁZ FÓRUM

Az eHÁZ felhasználói részére rendszeresen, kéthavonta rendezünk 100-120 fős rendezvényeket, melyeken a legújabb újdonságokat bemutatjuk a felhasználók részére. A rendszer újdonságainak bemutatón túl jogi és számviteli fórum keretében szakértőkkel vitathatják meg az érdeklődők az aktuális szakmai kérdéseket.

eHÁZ WEB

Az eHÁZat használó közös képviselők számára havi 10.000 Ft-ért céges logót, névjegykártyát, weboldalt és saját domain regisztrációt biztosítunk a professzionális online megjelenés érdekében! A szolgáltatást két év hűségidővel vehetik igénybe az eHÁZ felhasználói, részletekért digitális produkciós vezető kollégánkat, Kravalik Mártont keressék a 06.30.876.5103-as telefonszámon.

eHÁZ ELEARNING

Az e-learning egy korszerű online oktatófelület, amelynek használatával egyszerűen és gyorsan kaphatnak választ kérdéseikre. A témakörökön belül a leírások képernyőképekkel vannak kiegészítve, amelyek részletes magyarázattal járulnak hozzá a rendszerben való könnyebb eligazodáshoz. Ügyfeleink a felületre az eHÁZ felhasználónevükkel tudnak belépni az elearning.ehaz.hu címen.

eHÁZ MÉRLEG ÉS EREDMÉNYLEVEZETÉS

Az eHÁZ rendszerén keresztül négy kattintással előállíthatók az egyes rendszerben könyvelt társasházak mérlegei és eredménylevezetései. A funkció érdekessége, hogy nem eHÁZas felhasználók számára is rendelkezésre áll, igaz, ilyen esetben az egyes adatokat a meglévő könyvelésből manuálisan kell kitöltenie a felhasználónak.

eHÁZ JOGI CSOMAG

2021-től az eHÁZ JOGI csomagjával lehetőség van az egyes fizetési hátralékok hatékony behatására és nyomkövetésre egy kattintással, az eHÁZ rendszerén belül.

Az eHÁZ szoftver szolgáltatásai

Az eHÁZ tizedére csökkenti a társasházi adminisztrációval eltöltött időt!





Az eHÁZ Magyarország első felhő-alapú társasházkezelő szoftvere, mely 2019-ben kiérdemelte a Magyar Brands innovatív magyar termék díjat, 2020-ban pedig a Magyar Marketing Szövetség “Az Év Honlapja” Pályázatán Az Év Blockchain Megoldása” díjat nyerte el.

eHÁZ mobil app

Magyar Brands díj 2019

Az Év Honlapja 2020


Keressen bennünket!

Email: info@ehaz.hu
Telefon: +36 30 327 6363