Az eHÁZ nem egyszerűen egy szoftver. Az eHÁZ a modern társasházkezelés platformja. Ismerje meg szolgáltatásainkat!
Az eHÁZ egy teljes egészében felhő-alapú rendszer, mely annyit jelent, hogy használatához nem szükséges semmilyen plusz szoftver, vagy hardver beszerzése.
Az eHÁZhoz ingyenes adatfeltöltés szolgáltatást is biztosítunk, azaz a rendszerre való átálláskor valamennyi társasházi adatot – álljon az rendelkezésre bármilyen formátumban – díjmentesen felrögzítünk ügyfeleink számára.
Az eHÁZ szoftver része a NAV-kompatibilis saját számlázó rendszer, mely 2020. novemberétől direkt NAV-tól való számlalekérdezés funkcióval egyszerűsíti a számlák nyilvántartását.
Az eHÁZ felülete mind társasházkezelők, mind lakók számára mobilon is elérhető az Google Play, vagy Apple Appstore áruházakból ingyenesen letölthető eHÁZ alkalmazáson keresztül.
Az eHÁZ felhasználók számára integrált, napi könyvelési szolgáltatást is kínálunk, mely külön opcióként érhető el havidíjas formában, vagy egyedi megállapodás keretében vásárolható meglévő szolgáltatáscsomag mellé.
Az eHÁZban kezelt tárasházi ingatlanokkal kapcsolatos tevékenységek Stellar-alapú blokklánc-alapú hitelesítéssel igazolhatók, mellyel az eHÁZ Magyarország első blokchain-hitelesíett ingatlannyilvántartása.
Az eHÁZban lehetőség nyílik valamennyi felhasználónk számára, hogy az általa kiválasztott iratok normál, ajánlott, vagy tértivevényes postai feladásait automatizálja, mégpedig oly módon, hogy az egyes nyomtatási, borítékolási, postaköltségeket az ide kattintva elérhető ártáblázat alapján rendszerünk a ház részére számlázza ki.
Az eHÁZ felhasználói részére rendszeresen, kéthavonta rendezünk 100-120 fős rendezvényeket, melyeken a legújabb újdonságokat bemutatjuk a felhasználók részére. A rendszer újdonságainak bemutatón túl jogi és számviteli fórum keretében szakértőkkel vitathatják meg az érdeklődők az aktuális szakmai kérdéseket.
Az eHÁZat használó közös képviselők számára havi 10.000 Ft-ért céges logót, névjegykártyát, weboldalt és saját domain regisztrációt biztosítunk a professzionális online megjelenés érdekében! A szolgáltatást két év hűségidővel vehetik igénybe az eHÁZ felhasználói, részletekért digitális produkciós vezető kollégánkat, Kravalik Mártont keressék a 06.30.876.5103-as telefonszámon.
Az e-learning egy korszerű online oktatófelület, amelynek használatával egyszerűen és gyorsan kaphatnak választ kérdéseikre. A témakörökön belül a leírások képernyőképekkel vannak kiegészítve, amelyek részletes magyarázattal járulnak hozzá a rendszerben való könnyebb eligazodáshoz. Ügyfeleink a felületre az eHÁZ felhasználónevükkel tudnak belépni az elearning.ehaz.hu címen.
Az eHÁZ rendszerén keresztül négy kattintással előállíthatók az egyes rendszerben könyvelt társasházak mérlegei és eredménylevezetései. A funkció érdekessége, hogy nem eHÁZas felhasználók számára is rendelkezésre áll, igaz, ilyen esetben az egyes adatokat a meglévő könyvelésből manuálisan kell kitöltenie a felhasználónak.
2021-től az eHÁZ JOGI csomagjával lehetőség van az egyes fizetési hátralékok hatékony behatására és nyomkövetésre egy kattintással, az eHÁZ rendszerén belül.
Az eHÁZ tizedére csökkenti a társasházi adminisztrációval eltöltött időt!
Az eHÁZban valamennyi hazai bank elektronikus kivonatát beimportálhatja, ezáltal a könyvelés nagyságrendekkel egyszerűsödik és felgyorsul.
Az eHÁZban naprakészen vezetheti a tulajdonosokat, bérlőket, illetve az egyes albetétek nyilvántartásait, azokat pedig bármikor, bárhonnan elérheti számítógépen, vagy mobiltelefonon keresztül.
Az eHÁZban valamennyi lakó részére nyilván lehet tartani a mérőórák állását, melyeket maguk a lakók is megadhatnak a lakói felületen.
Az eHÁZba a tulajdonosok, számvizsgálók, ügyvédek és könyvelők is beléphetnek saját email címükkel és jelszavukkal és láthatják a számukra rendelkezésre bocsátott adatokat, dokumentumokat.
eHÁZ – Info Sierra Kft. 2023 | Minden jog fenntartva | Adatvédelmi szabályzat