GyIK: értesítésekkel kapcsolatos kérdések

1. Milyen dokumentumokat és értesítőket és hogyan tudok küldeni a rendszeren keresztül?

A rendszer képes arra, hogy egy kattintással valamennyi lakó, vagy/és bérlő emailben megkapja a havi előírásait, egyenlegeit, vagy éppen fizetési felszólítást annak érdekében, hogy ez ne járjon a későbbiekben nyomtatási és postázási költségekkel. Amíg a lakók egy része még nem feltétlenül használja az elektronikus levelezést, addig a rendszerben lehetőség van arra, hogy valamennyi nyomtatványt tömegesen előállítsa a társasházkezelő és azokat egy kattintással kinyomtassa és borítékba tegye a feladáshoz. A pár kattintással előállítható dokumentumok listája: havi egyenleg értesítő, éves egyenlegközlő, csekkek, fizetési felszólítások, nullás igazolások, közgyűlési meghívók, jelenléti ívek, értesítők költségváltozásról, közgyűlési jegyzőkönyvek, illetve a havi és éves rezsicsökkentési értesítő.

 2. Lehet egyedi dokumentumokat küldeni a rendszerrel?

Az általunk használt dokumentumsablonokkal dolgozik az eHáz, melyekhez több dokumentumnál saját kiegészítéseket is írhat annak érdekében, hogy testreszabott üzenetekkel kommunikálhasson a lakókkal.

3. Hogyan küldhetek ki közgyűlési jegyzőkönyvet a lakóknak?

Első lépésként a dokumentumok fülön kell feltölteni a jegyzőkönyvet, mely lehet pdf, vagy doc formátumú is. Ezt követően az ÉRTESÍTÉSEK menüponton belül a közgyűlési jegyzőkönyv küldése boxnál már meg fog jelenni a legörgető sávban az előtte feltöltött dokumentum, melyet csoportosan, vagy egyenként tud kiküldeni emailben, vagy a nyomtatóra küldeni az összefűzött pdf-ben.

4. Ha kiküldöm a jegyzőkönyvet, nem csatolja azt e-mailben. Miért?

A rendszer nem az e-mailben, hanem a kiküldött PDF fájlon belül csatolja a dokumentumot. Tehát meg kell nyitni a PDF fájlt, majd azon belül a bal oldalon meg fog jelenni a csatolt melléklet.

5. Csekket hogyan tudok nyomtatni a rendszerrel? Jelenleg hiába rakom be a nyomtatóba a csekket, rossz helyre nyomtatja az adatokat.

A csekknyomtatáshoz kérjük keresse fel kollégánkat az iroda@ehaz.hu címen, hogy segítségével be tudjuk távolról kalibrálni a nyomtatóját. Ehhez mindössze 10 perc egyszeri együttműködésére lesz szükség, onnantól kezdve az Ön nyomtatójára állítjuk a csekknyomtatást.