1. Milyen dokumentumokat és értesítőket és hogyan tudok küldeni a rendszeren keresztül?

A rendszer képes arra, hogy egy kattintással valamennyi lakó, vagy/és bérlő emailben megkapja a havi előírásait, egyenlegeit, vagy éppen fizetési felszólítást annak érdekében, hogy ez ne járjon a későbbiekben nyomtatási és postázási költségekkel. Amíg a lakók egy része még nem feltétlenül használja az elektronikus levelezést, addig a rendszerben lehetőség van arra, hogy valamennyi nyomtatványt tömegesen előállítsa a társasházkezelő és azokat egy kattintással kinyomtassa és borítékba tegye a feladáshoz. A pár kattintással előállítható dokumentumok listája: havi egyenleg értesítő, éves egyenlegközlő, csekkek, fizetési felszólítások, nullás igazolások, közgyűlési meghívók, jelenléti ívek, értesítők költségváltozásról, közgyűlési jegyzőkönyvek, illetve a havi és éves rezsicsökkentési értesítő.

 2. Lehet egyedi dokumentumokat küldeni a rendszerrel?

Az általunk használt dokumentumsablonokkal dolgozik az eHáz, melyekhez több dokumentumnál saját kiegészítéseket is írhat annak érdekében, hogy testreszabott üzenetekkel kommunikálhasson a lakókkal.

3. Hogyan küldhetek ki közgyűlési jegyzőkönyvet a lakóknak?

Első lépésként a dokumentumok fülön kell feltölteni a jegyzőkönyvet, mely lehet pdf, vagy doc formátumú is. Ezt követően az ÉRTESÍTÉSEK menüponton belül a közgyűlési jegyzőkönyv küldése boxnál már meg fog jelenni a legörgető sávban az előtte feltöltött dokumentum, melyet csoportosan, vagy egyenként tud kiküldeni emailben, vagy a nyomtatóra küldeni az összefűzött pdf-ben.

4. Ha kiküldöm a jegyzőkönyvet, nem csatolja azt e-mailben. Miért?

A rendszer nem az e-mailben, hanem a kiküldött PDF fájlon belül csatolja a dokumentumot. Tehát meg kell nyitni a PDF fájlt, majd azon belül a bal oldalon meg fog jelenni a csatolt melléklet.

5. Csekket hogyan tudok nyomtatni a rendszerrel? Jelenleg hiába rakom be a nyomtatóba a csekket, rossz helyre nyomtatja az adatokat.

A csekknyomtatáshoz kérjük keresse fel kollégánkat az iroda@ehaz.hu címen, hogy segítségével be tudjuk távolról kalibrálni a nyomtatóját. Ehhez mindössze 10 perc egyszeri együttműködésére lesz szükség, onnantól kezdve az Ön nyomtatójára állítjuk a csekknyomtatást.

6. A társasházban több külföldi származású lakó is él, van lehetőségem nekik a saját anyanyelvükön értesítést küldeni?

Igen, a költségviselő rögzítésekor a Beállítások fülön van lehetősége kiválasztani az értesítések nyelvét. Jelenleg magyar, angol, német, orosz, szlovák, francia, román, olasz és kínai nyelven tud értesítést küldeni.

Related Post

Az eHÁZ Magyarország első felhő-alapú társasházkezelő szoftvere, mely 2019-ben kiérdemelte a Magyar Brands innovatív magyar termék díjat, 2020-ban pedig a Magyar Marketing Szövetség “Az Év Honlapja” Pályázatán Az Év Blockchain Megoldása” díjat nyerte el.

eHÁZ mobil app

Magyar Brands díj 2019

Az Év Honlapja 2020


Keressen bennünket!

Email: info@ehaz.hu
Telefon: +36 30 327 6363