GyIK: használat előtt felmerülő kérdések

1. Hány társasház kezelhető az eHázzal?

Az eHázzal korlátlan számú társasház kezelhető. Egy új társasház felvitele mindössze pár másodperc, ezt követően az albetétek és a lakók rögzítése is nagyon egyszerűen és gyorsan történik. Ezt követően a ház költségeinek, előírásainak felparaméterezéseivel máris tizedére csökken az adminisztrációra fordított idő.

2. Milyen számítógép szükséges a használathoz?

Az eHáz bármilyen számítógépen használható, aminek van internet hozzáférése. A rendszer valamennyi funkciójának zökkenőmentes használatához Google Chrome, Safari, vagy Firefox böngészőt ajánlunk, ezekből is minél frissebb verziót.

3. Ki és milyen módon kezeli az adatokat?

Az adatokat az Info Sierra Kft., az eHáz jogtulajdonosa kezeli. A 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozás több mint 10 éve foglalkozik internet-alapú fejlesztésekkel, a tulajdonosok és a programozók pedig több mint 15 éve dolgoznak együtt. Az adatok – ahogyan az a felhasználási szerződésben is szerepel – minden esetben a társasházkezelők tulajdonát képezik és arra harmadik személy semmilyen körülmények között nem férhet hozzá. Az adatok helyileg Budapesten a 13. kerületi Victor Hugo utcában lévő szerverközpontban vannak, napi helyi és nem helyi mentéssel.

4. Alkalmas-e a rendszer egy teljes lakónyilvántartás kezelésére?

A rendszert úgy alkottuk meg, hogy teljes körűen tudja listázni a lakókat, bérlőket a házban, és ezeket tetszés szerinti szűrésben tudja megjeleníteni a felhasználók számára.

 5. Működik-e mobiltelefonon, vagy táblagépen a rendszer?

A rendszer a legmodernebb internetes technológiákkal készült, ennek megfelelően bármilyen mobiltelefonon, vagy táblagépen ugyanazt a felhasználói élményt garantálja, mint számítógépen.

6. Egy társasházkezelő cégen belül lehet-e több hozzáférést készíteni, hogy az egyes házakat minden kolléga elérje?

A rendszer akárhány közös képviselői hozzáférést képes kezelni, ezáltal egy cég több alkalmazottja is tudja egyidejűleg használni a rendszert. Az előzményekben pedig nyomon tudják követni a közös képviselők, ki mit csinált.

7. Lakásszövetkezetek is használhatják az eHázat?

Igen, az eHáz valamennyi funkciója lakásszövetekezeti működést is lefed.

8. Más programból át tudják importálni a ház adatokat?

Az eHáz ingyenes adatfelvitelét munkatársaink bármilyen programból, vagy papír-alapú nyilvántartásból elvégzik, erre vonatkozóan nincs semmiféle korlát.

9. Költségosztókat kezel a rendszer?

Lévén ahány ház, annyi költségosztó, egyelőre az eHázban nincs integrált költségosztó kezelés. Az albetétekre vonatkozó költségeket vagy egyedi előírás a lapján, vagy az általános előírások beállításainál megadott fogyasztási díjak alapján lehet előírni a tulajdonosok számára.

10. Szeretném, ha a dokumentumokra és az emailekre, amiket a rendszer kiküld a saját logóm szerepelne.

Kérjük, hogy keresse fel munkatársunkat az iroda@ehaz.hu címen, melyre fektetett, png formátumú, átlátszó hátterű logóját is küldje el, hogy beállíthassuk Önnek ezt a lehetőséget. Az opció díjmentes.

11. Hogyan tudom megoldani azt, hogy a weboldalamon keresztül tudjanak belépni az eHázba a lakók?

Kérjük, hogy keresse fel munkatársunkat az iroda@ehaz.hu címen, munkatársunk elküldi az apit, melyet rendszergazdája, vagy weboldal fejlesztője testre szabottan be tud integrálni weboldalára. Az opció díjmentes.

12. Az eHáz Plusz – 250 Ft-os könyvelős csomag pontosan mit tartalmaz könyvelési szolgáltatás címén?

A társasház kéthetente történő banki importból való könyvelését, analitikus nyilvántartás vezetését, naplófőkönyv vezetését, dokumentumok (számlák, szerződések) szkennelését, feltöltését.

13. Van felelősségbiztosítása az eHáz Plusz – 250 Ft-os csomagban a könyvelő cégnek?

Igen, partnercégeink és – könyvelő vállalkozásaink rendelkeznek felelősségbiztosítással.

14. Hány albetét felett lehet futárszolgálatot igénybe venni a 250 Ft-os csomag esetén a dokumentumok elküldéséhez?

Az eHáz Plusz 250 Ft-os csomag esetében 1000 albetét felett heti futárszolgálatot biztosítunk a dokumentumok átadás-átvételéhez.

15. Milyen internetbankokkal képes együttműködni az eHáz?

Az eHáz félautomata könyvelési modulja a Budapest Bank, CIB, ERSTE, OTP (Direkt és Elektra), Raiffeisen, Unicredit és Rajkai Takarék bankokkal működik együtt. Ezen bankok internetbanki rendszereiből az eHázba pár gombnyomással beimportálhatók a számlatörténetek és a hagyományos könyvelésnél így gyorsabban felvihetők az egyes könyvelési tételek. Amennyiben olyan banknál van a ház, mely nem szerepel a fenti listában, úgy keresse munkatársunkat az iroda@ehaz.hu címen, hogy fejlesztő csapatunk előkészítse az új banki importálás lehetőségét!

16. Szeretném kipróbálni a rendszert, lehet kapni DEMO hozzáférést?

Természetesen van erre mód, személyes találkozót követően. A személyes találkozó az ipari kémkedés miatt szükséges a rossz tapasztalataink miatt, ezt követően munkatársunk minden kötelezettség nélkül tud hozzáférést adni a bemutató rendszerhez. A DEMO rendszer valamennyi funkciót tartalmaz, kivéve az email küldés lehetőségét, megelőzve azt a nem kívánt esetet, hogy véletlenül valaki ebből küldjön ki fals értesítéseket lakók számára. A DEMO rendszer egy közös játszótér minden közös képviselőnek, amilyen házakat, adatokat ide feltölt próba céljából, azt más is látja.

17. Van lehetőség személyes konzultációra?

Természetesen van, a 06-30-327-63-63-as ügyfélszolgálati számunkon tud egyeztetni ezzel kapcsolatban.

18. Vannak oktatások, hogyan lehet ezeken részt venni?

Az oktatásokat minden esetben honlapunkon a Hírek menüpontban meg szoktuk hirdetni, illetve hírlevélben is kiküldjük. Általában kéthavonta, budapesti helyszínnel szoktunk rendezni oktatásokat, de amennyiben nincs alkalma ezeken részt venni, úgy kérjük, hogy az http://www.ehaz.hu/oktatovideo/ oldalon regisztrálva kérje ingyenes online videós oktatási anyagainkat.

19. Lehet tudni, hogy milyen társasházkezelőkkel, vagy házakkal vannak szerződésben?

Szerződéses partnereinkkel kölcsönös titoktartási kötelezettségünk van, melynek értelmében nem adhatjuk ki ügyfeleink számát, és elérhetőségeit az ő beleegyezésük nélkül. Mindazonáltal az eHáz használata a legtöbb társasházkezelőnek versenyelőny, hiszen ezzel garantálja az átláthatóságot a társasház lakói felé, ezért az ilyen kéréseket határozottan elutasítjuk.