1. Hány társasház kezelhető az eHÁZzal?

Az eHÁZzal korlátlan számú társasház kezelhető. Egy új társasház felvitele mindössze pár másodperc, ezt követően az albetétek és a lakók rögzítése is nagyon egyszerűen és gyorsan történik. Ezt követően a ház költségeinek, előírásainak felparaméterezéseivel máris tizedére csökken az adminisztrációra fordított idő.

2. Milyen számítógép szükséges a használathoz?

Az eHÁZ bármilyen számítógépen használható, aminek van internet hozzáférése. A rendszer valamennyi funkciójának zökkenőmentes használatához Google Chrome, Safari, vagy Firefox böngészőt ajánlunk, ezekből is minél frissebb verziót.

3. Ki és milyen módon kezeli az adatokat?

Az adatokat az Info Sierra Kft., az eHÁZ jogtulajdonosa kezeli. A 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozás több mint 10 éve foglalkozik internet-alapú fejlesztésekkel, a tulajdonosok és a programozók pedig több mint 15 éve dolgoznak együtt. Az adatok – ahogyan az a felhasználási szerződésben is szerepel – minden esetben a társasházkezelők tulajdonát képezik és arra harmadik személy semmilyen körülmények között nem férhet hozzá. Az adatok helyileg Budapesten a 13. kerületi Victor Hugo utcában lévő szerverközpontban vannak, napi helyi és nem helyi mentéssel.

4. Alkalmas-e a rendszer egy teljes lakónyilvántartás kezelésére?

A rendszert úgy alkottuk meg, hogy teljes körűen tudja listázni a lakókat, bérlőket a házban, és ezeket tetszés szerinti szűrésben tudja megjeleníteni a felhasználók számára.

 5. Működik-e mobiltelefonon, vagy táblagépen a rendszer?

A rendszer a legmodernebb internetes technológiákkal készült, ennek megfelelően bármilyen mobiltelefonon, vagy táblagépen ugyanazt a felhasználói élményt garantálja, mint számítógépen.

6. Egy társasházkezelő cégen belül lehet-e több hozzáférést készíteni, hogy az egyes házakat minden kolléga elérje?

A rendszer akárhány közös képviselői hozzáférést képes kezelni, ezáltal egy cég több alkalmazottja is tudja egyidejűleg használni a rendszert. Az előzményekben pedig nyomon tudják követni a közös képviselők, ki mit csinált.

7. Lakásszövetkezetek is használhatják az eHÁZat?

Igen, az eHÁZ valamennyi funkciója lakásszövetekezeti működést is lefed.

8. Más programból át tudják importálni a ház adatokat?

Az eHÁZ ingyenes adatfelvitelét munkatársaink bármilyen programból, vagy papír-alapú nyilvántartásból elvégzik, erre vonatkozóan nincs semmiféle korlát.

9. Költségosztókat kezel a rendszer?

Lévén ahány ház, annyi költségosztó, egyelőre az eHÁZban nincs integrált költségosztó kezelés. Az albetétekre vonatkozó költségeket vagy egyedi előírás a lapján, vagy az általános előírások beállításainál megadott fogyasztási díjak alapján lehet előírni a tulajdonosok számára.

10. Szeretném, ha a dokumentumokra és az emailekre, amiket a rendszer kiküld a saját logóm szerepelne.

Kérjük, hogy keresse fel munkatársunkat az iroda@www.ehaz.hu címen, melyre fektetett, png formátumú, átlátszó hátterű logóját is küldje el, hogy beállíthassuk Önnek ezt a lehetőséget. Az opció díjmentes.

11.  Van lehetőség az eHÁZ weboldal integrálására a saját honlapomra?

Természetesen van lehetőség arra, hogy ezt a bejelentkezési felületet beágyazzák a weboldalukba, több ügyfelünk is élt már ezzel a lehetőséggel. Az eHÁZ weboldal integrálásában az iroda@www.ehaz.hu címen kérhet segítséget.

12. Az eHÁZ PRO – 400 Ft-os könyvelős csomag pontosan mit tartalmaz könyvelési szolgáltatás címén?

Egyedi megállapodás szerinti – legfeljebb heti gyakoriságú – netbanki importból való könyvelést, analitikus nyilvántartás vezetését, naplófőkönyv vezetését, a közös képviselő által átadott bizonylatok alapján (számlák, szerződések szkennelve feltölthetőek az eHÁZ dokumentumtárba, ahonnan a könyvelő eléri)

13. Van felelősségbiztosítása az eHÁZ Pro – 400 Ft-os csomagban a könyvelő cégnek?

Igen, partnercégeink és – könyvelő vállalkozásaink rendelkeznek felelősségbiztosítással.

14.  Társasházzal vagy céggel kell megkötnöm a szerződést?

Van lehetősége mind a két formában szerződéskötésre.

15. Milyen internetbankokkal képes együttműködni az eHÁZ?

Az eHÁZ félautomata könyvelési modulja szinte az összes magyarországi nagy bankkal együttműködik. Amennyiben olyan banknál van a ház, melyhez az eHÁZban nem talál importot, úgy keresse munkatársunkat az iroda@www.ehaz.hu címen, hogy fejlesztő csapatunk előkészítse az új banki importálás lehetőségét!

16. Szeretném kipróbálni a rendszert, lehet kapni DEMO hozzáférést?

Természetesen van erre mód, személyes találkozót követően. A személyes találkozó az ipari kémkedés miatt szükséges a rossz tapasztalataink miatt, ezt követően munkatársunk minden kötelezettség nélkül tud hozzáférést adni a bemutató rendszerhez. A DEMO rendszer valamennyi funkciót tartalmaz, kivéve az email küldés lehetőségét, megelőzve azt a nem kívánt esetet, hogy véletlenül valaki ebből küldjön ki fals értesítéseket lakók számára. A DEMO rendszer egy közös játszótér minden közös képviselőnek, amilyen házakat, adatokat ide feltölt próba céljából, azt más is látja.

17. Van lehetőség személyes konzultációra?

Természetesen van, a 06-30-327-63-63-as ügyfélszolgálati számunkon tud egyeztetni ezzel kapcsolatban.

18. Vannak oktatások, hogyan lehet ezeken részt venni?

Az oktatásokat minden esetben honlapunkon a Hírek menüpontban meg szoktuk hirdetni, illetve hírlevélben is kiküldjük. Általában kéthavonta, budapesti helyszínnel szoktunk rendezni oktatásokat, de amennyiben nincs alkalma ezeken részt venni, úgy kérjük, hogy az https://www.ehaz.huoktatovideo/ oldalon regisztrálva kérje ingyenes online videós oktatási anyagainkat.

19. Lehet tudni, hogy milyen társasházkezelőkkel, vagy házakkal vannak szerződésben?

Szerződéses partnereinkkel kölcsönös titoktartási kötelezettségünk van, melynek értelmében nem adhatjuk ki ügyfeleink számát, és elérhetőségeit az ő beleegyezésük nélkül. Mindazonáltal az eHÁZ használata a legtöbb társasházkezelőnek versenyelőny, hiszen ezzel garantálja az átláthatóságot a társasház lakói felé, ezért az ilyen kéréseket határozottan elutasítjuk.

20. Hogyan tudom használni az eHÁZ alkalmazást?

Az eHÁZ alkalmazást ügyfeleink tudják használni, illetve mindazok, akik rendelkeznek érvényes eHÁZ hozzáféréssel. A már meglévő felhasználónév-jelszó párossal tudnak belépni az applikációba.

21. Van lehetőség csomagváltásra a szerződés megkötése után?

A szerződés határozott idejű, ennek lejárta után természetesen van lehetősége megváltoztatni a választott csomagot.

22. Nem érkezik meg az eHÁZ hozzáférésem, mi lehet a probléma?

Ezt mindenképpen kérjük, hogy jelezze az iroda@www.ehaz.hu e-mail címre, hogy kollégáink ellenőrizhessék, hogy a megadott e-mail címhez tartozó hozzáférés a rendszerünkben aktív-e.

Kapcsolódó kérdések

eHÁZ mobil applikációk

Töltse le az eHÁZ Android, vagy iOS alkalmazását a megfelelő áruházakból, hogy első kézből értesüljön a társasháza ügyeiről!


Üzleti Etikai Díj 2023

FINTECH AWARD - Az Év Proptech Megoldása 2021 & Forbes Cloud TOP50 2022


Magyar Brands díj - innovatív márka 2019, 2022, Finext Dubai - proptech és fintech kiválóság díj 2024, HVG ajánlott cég arany kategória 2024

Az Év Honlapja - az év blockchain megoldása 2020 - 2021

eHÁZ – Info Sierra Kft. 2023 | Minden jog fenntartva | Adatkezelési nyilatkozat | Általános szerződési feltételek