GyIK: számlázással kapcsolatos kérdések

1. Hogyan történik a számlázás?

A számlázás havonta, vagy negyedévente történik. Havonta akkor, ha a havi számlázandó összeg meghaladja, az 10.000 Ft-ot, negyedévente pedig akkor, ha a havi számlázandó összeg kevesebb, mint 10.000 Ft

2. Tényleg ingyen viszik fel az adatokat? Milyen adatokat kell összeszednem ahhoz, hogy ez eHázat el tudjam kezdeni használni?

Igen, munkatársaink minden adatot felvisznek ahhoz, hogy ön el tudja kezdeni használni a rendszer valamennyi funkcióját. Szerződéskötést követően az iroda@ehaz.hu címen kollégáink elküldik azt, hogy milyen adatokat kell összeszedni és elküldeni a részünkre ahhoz, hogy mihamarabb elkezdjék az eHáz használatát. Kollégáink minden esetben jelzik, hogy az adott albetét mennyiséget milyen határidővel rögzítik fel a kapcsolódó adatokkal együtt.

3. Ha elkezdem az eHázat használni, de visszakönyvelem a házat 2013-ig az eHázban, akkor nekem visszamenőleg is kell díjat fizetni?

Nem. Csak onnantól kell díjat fizetni, amikortól szerződik, illetve csak akkor, ha kér visszakönyvelési szolgáltatást partner könyvelőirodánktól. Ha ön az elmúlt éveket visszakönyveli, úgy annak nincsen semmilyen külön díja.

4. Hogyan történik a számlázás? Minden albetét számít az eHázban?

Nem. Az eHáz díjai csak fő albetétek után számolandók, ezt a rendszerünk automatikusan rögzíti. Tehát olyan garázs, tároló, vagy lakások után, amik hozzá vannak kapcsolva egy másik lakáshoz (így egy lapon jelennek meg a költségek a költségviselőnek) nem számolunk fel díjakat.

5. Mit jelent az, hogy ÁFA-mentes csomag, lehet ÁFA-mentesen is szerződni?

Igen, viszonteladói Bt.-nken keresztül lehetőség van az árlistában feltüntetett nettó árakon áfa-mentes szerződés kötésére. Kérjük, hogy amennyiben így szeretne szerződni, úgy ezt mindenképp jelezze kollégánk részére!

6. Mi a garancia arra, hogy a rendszerre való előfizetést követően nem emelkedik meg a havidíj?

A havidíj emelkedésének limitjét a felhasználói szerződésünk szabályozza, miszerint évente egyszer, akkor is maximum az előző éves infláció mértékével emelkedhet a rendszer havidíja. Erre az elmúlt 5 évben egyébként nem volt példa.

7. Miért nem egyszeri fix díjas a rendszer?

A piaci tapasztalatunk az, hogy egy fix havidíjas rendszer sokkal nehezebben és kevésbé rugalmasan bővíthető a fejlesztők által, mint egy mikrofizetés-alapú havidíjas rendszer. Az érdekünk hosszú távon az, hogy a társasházkezelőknek minél több időt takarítsunk meg a rendszer használatával, ezáltal költséghatékonyabbá és professzionálisabbá tehessék üzletmenetüket. Ez a lakók részéről is nagyobb elégedettséget válthat ki, és minél több elégedett lakó van, annál több potenciális új ház kerülhet a társasházkezelők látómezőjébe. Ennek megfelelően minden fél akkor válik a leginkább motiválva, ha havi szinten számíthat a másik együttműködésére és teljesítésére, ami csak ebben a fizetési konstrukcióban tartható fent hosszútávon.